RESTAURANT ZIEZO HOOGEVEEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 200 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Ziezo Hoogeveen. Meer weten? Ontdek meer

11 jun 2026 om 6:48 Het was weer lekker!
7 jun 2026 om 19:11 heerlijk gegeten en goed verpakt
7 jun 2026 om 18:49 Teleurgesteld dat er geen zout op de friet zat :-( begrijp sowieso niet waarom jullie geen zout op de friet doen.
27 apr 2026 om 21:33 Delicious food, well presented and packaged, highly recommended!
23 apr 2026 om 21:36 Tweede keer dat ik bij Ziezo bestelde. Nu voor 3 personen. Alle 3 weer erg goed gegeten. Grote porties voor wat je betaald, en kwalitatief gewoon heel goed. Tot een volgende bestelling!
22 apr 2026 om 12:34 De kip en varkerns haas was smerig niet lekker leek wel oude vlees er zat ook 40 procent korting op.nooit meer hier .......
11 apr 2026 om 23:10 Goed eten, goede portie en nog echt heel warm!
14 feb 2026 om 15:46 Ik was aangenaam verrast. Ik mis bij veel restaurants groenten en bij jullie kon ik apart erbij bestellen dus super blij met de wokgroenten! Goede prijsverhouding ook dus voor herhaling vatbaar!
8 feb 2026 om 19:04 Lekkere loaded fries gehad
25 jan 2026 om 22:06 We hebben lekker gegeten. Dankjewel
2 jan 2026 om 0:02 de snitzels waren prima
1 jan 2026 om 20:27 ze hebben netjes op de afgesproken tijd het eten geleverd en het smaakte prima