Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Ziezo Hoogeveen. Meer weten? Ontdek meer
I
11 jun 2026 om 6:48
Het was weer lekker!
Henk
7 jun 2026 om 19:11
heerlijk gegeten en goed verpakt
ronald
7 jun 2026 om 18:49
Teleurgesteld dat er geen zout op de friet zat :-( begrijp sowieso niet waarom jullie geen zout op de friet doen.
René
27 apr 2026 om 21:33
Delicious food, well presented and packaged, highly recommended!
Lianne
23 apr 2026 om 21:36
Tweede keer dat ik bij Ziezo bestelde. Nu voor 3 personen. Alle 3 weer erg goed gegeten. Grote porties voor wat je betaald, en kwalitatief gewoon heel goed. Tot een volgende bestelling!
Daniyel
22 apr 2026 om 12:34
De kip en varkerns haas was smerig niet lekker leek wel oude vlees er zat ook 40 procent korting op.nooit meer hier .......
Lianne
11 apr 2026 om 23:10
Goed eten, goede portie en nog echt heel warm!
Essie
14 feb 2026 om 15:46
Ik was aangenaam verrast. Ik mis bij veel restaurants groenten en bij jullie kon ik apart erbij bestellen dus super blij met de wokgroenten! Goede prijsverhouding ook dus voor herhaling vatbaar!
Willem
8 feb 2026 om 19:04
Lekkere loaded fries gehad
Danielle
25 jan 2026 om 22:06
We hebben lekker gegeten. Dankjewel
Marco
2 jan 2026 om 0:02
de snitzels waren prima
Jolanda
1 jan 2026 om 20:27
ze hebben netjes op de afgesproken tijd het eten geleverd en het smaakte prima